Handelsbetingelser for Heart Business Academy.dk

Virksomhedsinfo/SĂŠlger:

Heart Business Academy v. Mia Groot Stub

Svend Henriksens Vej 26

3250 Gilleleje

Cvr: 25617460

 

Betaling

PÄ Heart Business Academy kan der betales online ved kÞb af onlinekurser; og der kan betales med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron. Betalingen foregÄr via Stripe. Betaling vil fÞrst blive trukket pÄ din konto, nÄr det virtuelle produkt er oprettet, og nÄr du har modtaget en email med login og du dermed har fÄet adgang. Dette er gÊldende ved salg af virtuelle produkter, bl.a. online kurser, salg af andre online produkter som f.eks. virtuelle produkter i form af pdf-guides og andet.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret pÄ din konto i overensstemmelse med vilkÄrene for dit kort, indtil vi trÊkker eller afviser betalingen.

Betaling for 1:1 sessioner foregÄr via kortbetaling direkte pÄ bookingsiden eller via aftalt betaling pÄ mobilepay erhverv, nr. 158808 - ved forudgÄende booking via email. Info for booking stÄr pÄ hjemmesiden under hver session.

Betaling for regnskabsydelser foregÄr via mÄnedlig fakturering.

Alle belÞb pÄ hjemmesiden er inklusiv moms med mindre andet angives.
Hjemmesiden bruger DKK (Danske kroner) til prissĂŠtning:

Heart Business Academy benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder dine data er sikre og ikke kan lÊses af andre udefrakommende.

 

Levering

SÄfremt der foretages en booking af en person under 18 eller fra en person som f.eks. er pÄvirket af rusmidler eller andet, kan Heart Business Academy ikke holdes ansvarlig for dette. 

Regnskabsydelser leveres efter aftale, og KUN efter forudgÄende hvidvasknings onboarding og kun efter databehandleraftale er underskrevet.

Onlinekurser leveres adgang pÄ email, straks efter betaling.

Sessioner leveres i forbindelse med bookning.

Leveringstiden for dine onlinekurser er samme dag. Leveringstiden for produkter som krÊver ydelse foretaget af Heart Business Academy er 1-6 hverdage (de op til 6 hverdage kan vÊre gÊldende, sÄfremt bestilling foretages i ferier og andet.)

LeveringsomrÄde: Heart Business Academy leverer til Danmark.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret pÄ fysiske varer kÞbt pÄ hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgÄr af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Der er ingen fortrydelsesret pÄ virtuelle produkter, men skriv til os, hvis du er utilfreds med din levering, og sÄ finder vi ud af det.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse ifht. fysiske varer skal meddeles os senest 14 efter leveringen og vÊre os i hÊnde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes pĂ„ mail [email protected] hvortil standardfortrydelsesformularen bedes vĂŠre udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne). OBS: Fortrydelsretten er ikke gĂŠldende ved kĂžb af ydelser, idet arbejdet som oftest vil vĂŠre pĂ„begyndt straks efter ordren er afgivet. Hvis du fortryder et kĂžb af f.eks. booking af en session, bedes du straks – og sĂ„ hurtigt sĂ„ muligt efter kĂžb – sende en email pĂ„ [email protected] – hvor du skriver ”haster” i emnefeltet, og i selve e-mailen begrunder din fortrydelse af kĂžbet. I disse tilfĂŠlde vil jeg tage kontakt til dig, sĂ„ vi sammen kan finde en lĂžsning. Som standard gives fuld refund hvis afbestilling foretages indenfor 12 timer efter ordren er afgivet. Ved afbestilling op til 24 timer fĂžr aftalt leveringstidspunkt ydes 50% refund. Ved afbestilling derefter ydes ingen refund. 

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresÊlger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid fÄ slettet dine oplysninger.

For at du kan indgÄ aftale med Heart Business Academy, har vi brug for fÞlgende oplysninger:
. Navn
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formÄl, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hosHeart Business Academy og opbevares i op til 5 Är, hvorefter oplysningerne slettes.

NÄr der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, sÄledes at du er informeret om prÊcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige i forhold til hjemmesiden Heart Business Academy er: Peter Landsperg Stub.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Heart Business Academy har du altid ret til at gÞre indsigelse mod registreringen. Du har ogsÄ ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven.

 

Cookies
PÄ www.heartbusinessacademy.dk anvendes cookies med det formÄl at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gÞre besÞget sÄ nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se lovgrundlaget om cookies her: https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2011/1148

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: [email protected] samt hjemmesiden du har kĂžbt varen pĂ„.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for KlagelĂžsning, NĂŠvnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for KlagelÞsning via Klageportalen for NÊvnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gĂžres gĂŠldende)

– Til [her indséttes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:

– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) þnsker at gþre fortrydelsesretten géldende i forbindelse med min/vores (*) kþbsaftale om fþlgende varer (*)/levering af fþlgende tjenesteydelser (*)

– Bestilt den (*)/modtaget den (*)

– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles pĂ„ papir)

– Dato